SIRIM: MAKLUM BALAS KEPUASAN PELANGGAN 2014
Pusat Pengurusan dan
Penyelidikan Standard, SIRIM Berhad ingin mendapatkan Maklum Balas Kepuasan Pelanggan daripada ahli-ahli jawatankuasa yang terlibat secara langsung dalam aktiviti
pembangunan standard.
OBJEKTIF: Maklum balas ini adalah untuk mengukur indeks/tahap kepuasan
pelanggan yang terlibat dengan aktiviti pembangunan standard bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.
Tuan/puan boleh memberi maklum balas dengan mengisi CUSTOMER SATISFACTION
FEEDBACK FORM yang dilampirkan. Borang yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat emel CSS_SRMC@sirim.my sebelum 31 Ogos
2014.
Kami amat mengalu-alukan maklum balas daripada semua ahli Jawatankuasa
Pembangunan Standard untuk meningkatkan dan menambahbaik aktiviti pembangunan standard pada masa akan datang. Kerjasama
tuan/puan amat kami hargai.
Terima kasih.
NOR BAIZURA MD NOR
Senior Executive
Standards Systems and Operation Section
Standards Research and Management Centre
SIRIM Berhad
Tel: 603 5544 6328
Fax: 603 5510 8830
www.sirim.my
|