SIRIM: MAKLUM BALAS KEPUASAN PELANGGAN 2014

Pusat Pengurusan dan Penyelidikan Standard, SIRIM Berhad ingin mendapatkan Maklum Balas Kepuasan Pelanggan daripada ahli-ahli jawatankuasa yang terlibat secara langsung dalam aktiviti pembangunan standard.

OBJEKTIF: Maklum balas ini adalah untuk mengukur indeks/tahap kepuasan pelanggan yang terlibat dengan aktiviti pembangunan standard bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.

Tuan/puan boleh memberi maklum balas dengan mengisi CUSTOMER SATISFACTION FEEDBACK FORM yang dilampirkan. Borang yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat emel CSS_SRMC@sirim.my sebelum 31 Ogos 2014.

Kami amat mengalu-alukan maklum balas daripada semua ahli Jawatankuasa Pembangunan Standard untuk meningkatkan dan menambahbaik aktiviti pembangunan standard pada masa akan datang. Kerjasama tuan/puan amat kami hargai.

Terima kasih.


NOR BAIZURA MD NOR
Senior Executive
Standards Systems and Operation Section
Standards Research and Management Centre
SIRIM Berhad
Tel: 603 5544 6328
Fax: 603 5510 8830
www.sirim.my


Additional Information
Posted on
 
 
CUSTOMER SATISFACTION FEEDBACK FORM
Form

08-Jul-2014
Download
Post Comment
 

Advertisement

Close Window